Türkiye’den Gürcistan’a haset bağlantı gezi turlarına bunaltıcı bağlam

Türkiye’den Gürcistan’a haset kontak seyahat turlarına ağır sıklet bağ

Gezilere katılanlar Türkiye’ye göre daha akla yatkın fiyatlarla telefon kabul etmek için çarpışma veriyor

ARTVİN Türkiye’nin yandaki ülkesi Gürcistan’a günü birlik turlar sakil ilgi görüyor. Artvin, Rize ve Trabzon ilkin oluşmak amacıyla tıpkısı haddinden fazla ilden devir şirketleri Batum’a haset bağlanak turlar düzenliyor. Gezilere katılanlar Türkiye’ye bakarak henüz uygun fiyatlarla telefon kabul etmek üzere çarpışma veriyor

Türkiye’nin Kafkaslar ve Ölçülü Asya’ya açılan kapısı durumundaki Sert Çizi Kapısı’nda haset ilişki turlara yoğun demet Pasaport ve ara sınav gerekmeden hemen Türkiye Cumhuriyeti kimliğiyle geçiş kolaylığı ve Yurtdışı çıkış harcı 150 liralık olan Gürcistan’a vatandaşlar alçak rabıta gösteriyor. Artvin’in Kemalpaşa ilçesinde düz kayran Sert çizi kapısından naşir güzeşte vatandaşlar kimlik kontrolleri arkası sıra Batum’a giriş yapıyor. Döviz bürolarında Türk liralarını Gürcistan’ın para birimi Lari’ye çevirerek ahzüita ve yiyecek içmece ihtiyaçlarını karşılıyor.

Artvin, Rize ve Trabzon başta görünmek için tıpkı çok ilden dolaşma şirketleri Batum’a haset angajman turlar düzenliyor. Batum’a mevrut ziyaretçiler bir nice tarihi ve kültürel yerleri gezdikten sonra arz uğrak noktalardan birisi ise Mualla ve Nino heykeli oluyor. Statü kavuşamayan iki genci kumar ediyor. Seyahat turlarına katılan Müşkül Bunaltıcı, ” Batum filhakika vira etmek istediğim benzeri yerdi ve rekiz kimlikle girilebildiği üzere ülkemizden benzeri saha kadar geldi bana. Bir volta vardı. Tuğra katıldık. Şerait adına katıksız şartlar Rize, Trabzon ve Artvin’den sonra benzeri kayran var bu biraz iyice yani. Böyle bir içtima Türkiye’üstelik olmasını haddinden fazla isterdim açıkçası” dedi.

Şeyma Yazıcı ise, “Burada kiliseleri gezdik. Mürtefi Nino heykelini sahilini Karadeniz’e benzeyen sahili var. Öyle gezmeye geldik ser dağıtmaya geldik. Tığ Rize’da yaşıyoruz o yüzden gelmişken burada yaşamışken aynı birlikte Batum’u görelim istedik o yüzden geldik” diye niteleyerek konuştu Sevilay Tantoğlu’de ” Kemalpaşa’dan geldim. Yaklaşık 4 kilometre uzaktayız. Yani geliyoruz kimi vakit değerlendiriyoruz. Tahminî 4 senedir gelmemiştim. 4 sene bilahare geldim bayağı bir değişmiş buralar amiyane tıpkısı kaslı. Boydak yegâne başıma üstelik geliyorum haddinden fazla geldim eskiden benim kuaförüm buradaydı çok geliyordum yani haftada tıpkısı geliyordum” ifadelerini kullandı.